Čítam, čítaš, čítame

23:00

My, knižní pozemšťania, sme schopní čítať všade - ak máme poruke knihu. Na zastávke, vo vlaku či v autobuse, v čakárni i na obednej prestávke. Povedzme si však pravdu, nie je to príjemnejšie niekde doma, v peknom a útulnom prostredí?




Čerstvé kvety podľa mňa patria všade, nielen k príjemnému čitateľskému kútiku. Vedia dodať atmosféru a šmrnc každému miestu v dome. A naviac aj krásne voňajú!

Hlavne v lete sa mi stáva, že kvety už nemám ani kam dávať, lebo všetky vázy v dome sú obsadené. Konkrétne túto romantickú ružovú dokonale sa hodiacu hlavne na ruže mám z favi.sk, čo je vyhľadávač nábytku a bytových doplnkov. Vecičky na zútulnenie čitateľského kútika ľahko nájdete napr. tu.

Kto si rád číta večer pred spaním? Myslím, že teraz sa zdvihli všetky ruky. Hoci som osobne k tejto skupine čitateľov nikdy nepatrila, nájdu sa dokonca aj takí, ktorí si radi čítajú namiesto spania (do tretej/štvrtej rána, uhú). Nečudo, čítanie pred spaním je veľmi prospešné (pokiaľ čítateklasickú knihu a nie do spomínanej štvrtej rána ;). Milujem tú chvíľu okolo 10 večer, kedy si zalejem čaj a po celom dni si  v posteli konečne otvorím rozčítanú knihu. Keďže som spáč, nikdy nedám viac ako desať strán, ale aj to sa počíta, no nie? A keďže čím je krajšia atmosféra, tým príjemnejšie sa číta, v poslednom čase som si veľmi obľúbila tieto svetielka v podobe žiaroviek, ktoré som za pár eur kúpila na Aliexprese.


A čo vy? Ako si spríjemňujete čítanie?

Mohlo by sa vám páčiť

0 komentárov

Ďakujem za každý komentár!