Nové knihy za jún a júl

9:39

Sú prázdniny, ale ja nestíham čítať. A tak je logické, že knihy nebudem ani kupovať. Za dva mesiace mám dve nové, aj tie som si nekúpila, ale dostala a vyhrala.

IMG_20180330_210845_720.jpg

Ja, Mária Antoinetta od Juliet Grey je román o živote Márie Antoinetty, teda žiadna učebnica (čo by mne ale neprekážalo). Myslela som si, že sa do nej pustím hneď, ale potom som zistila, že je to prvý diel z troch, pričom tento vyšiel len tento rok. A tak si to prečítam asi až keď vyjdú až zvyšné.

Kam zmizla Aljaška som vyhrala u Zonii. Potešila som sa, lebo od Johna Greena som si niečo chcela prečítať už dávno, keďže je práve "v kurze". Hneď som to začala aj čítať, ale hodnotiť to zatiaľ nechcem. Každopádne, myslím, že medzi moje obľúbené knihy patriť nebude.

IMG_20180330_210945_790.jpg

Mohlo by sa vám páčiť

1 komentárov

  1. niečo mi hovor!! Ja som posledné mesiace tak zanevrela na knihy, že sa až hanbím. Teraz začínam dobiehať, čo som zameškala, ale aj to je len chvíľkové, lebo zase ten celý kolobeh práca dochádzanie bla bla bla. :/ ale inak knihy kupujem aj tak :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár!