jar. leto. jeseň. zima. jeseň.

21:26

Opäť prišiel čas na jeden neknižný príspevok :) Ešte predtým, ako sa všetci dostaneme do vianočnej nálady, chcela som stihnúť rozlúčiť sa s jeseňou. Fotky sú z jedného októbrového víkendu z Brna, konkrétne z hradu Špilberk a Denisových sadov, možno to tam poznáte. 
Taktiež som si minule uvedomila, že sa mi nazbieralo niekoľko krátkych záberov, ktoré by bolo škoda nechať zapadnúť prachom, a tak som z nich spravila krátke video. Je o maličkostiach, ktoré však pre mňa maličkosťami nie sú :) Tak to hádam aj vám spríjemní pár minút dňa :)



_MG_2683.jpg
_MG_2745-2.jpg
IMG_2666.jpg
_MG_2724.jpg

Mohlo by sa vám páčiť

4 komentárov

  1. Úžasně uklidňující video plné drobných okamžiků, které vykouzlí velký úsměv na tváři. Ukazuješ krásu běžných chvil. Měli bychom si vážit svého okolí a každého kousku našeho života.
    Podzim je mým nejoblíbenějším obdobím. Barvy, kterými příroda hýří jsou neuvěřitelné a vždy mě dostanou do kolen. Překrásné fotky, Verunko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, teším sa, že sa ti páčia fotky aj video :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár!